2013. szeptember 8., vasárnap

• 10.rész - Want to beleive

10.rész
Want to beleive







Innentől kezdve a napok hihetetlenül gyorsan teltek, nem is akárhogy.
Aztán 1 hónap múlva…


Az ablakom előtt álldogáltam ölbe tett kézzel, miközben kifelé bámészkodtam, mikor két kar fonódott körém.

- Fáradt vagy? – mondtam halkan miközben még mindig az ablakon bámultam kifelé.
- Egy kicsit. – válaszolt bágyadtan.

Elmosolyodtam, majd lehajtottam a fejem és megláttam, hogy a keze be van kötve.
- Ez meg mi? – vettem le a kezeit magamról, majd szembe fordultam vele és felemeltem a kezét.
- Elestem. – mondta egy kisebb hatásszünet után majd kivette a kezét az enyémből.
- Mivel rólad van szó még el is hinném, de valami azt súgja nem ez a helyzet.
- Ugyan már... – sóhajtott.
- Yesung! – szóltam rá mire felém kapta a tekintetét. – Csak nem... – néztem rá gyanakvóan. – Kyuhyun?
- Nicole...
- Mondtam, hogy ne csinálj hülyeséget! – szakítottam félbe.
- Megérdemelte!
- És te? – mutattam a bekötött kezére.
- Én is. – jelentette ki határozottan.
Egyem a tökfejed...
Sóhajtottam egyet, majd odaléptem hozzá és megöleltem.

- Többet ne csinálj ilyet rendben? – motyogtam.
Nem válaszolt csak halványan elmosolyodott.
- Azt hiszem, megbosszulhatom azt, ha valaki valami olyanhoz ér hozzá, ami az enyém. – suttogta.
- Fejezd be. – mondtam egyhangúan.
- Jó. – engedett el majd hátrébb lépett mosolyogva.
- Jobb lenne elfeljteni az egészet nem?
- Képes lennél ilyen könnyen túllépni azon, ami történt? – vonta fel az egyik szemöldökét.
- I-igen...- dadogtam majd zavartan kapkodtam a tekintetem ide-oda. – Mert itt.. itt vagy velem, szóval...- köhögtem ki valahogy majd ránéztem és a mosolygós arcával találtam szembe magam.
Végre sikerült ezt is kimondani...  Bár nem hiszem, hogy újat mondtam. De basszus rohadt nehéz volt kiköhögnöm...

- Elmondnád újra? Nem értettem kristály tisztán. – hajolt közelebb vigyorogva.
Viszonoztam a mosolyt, majd hátrébb löktem.
- Na menj innen. – hagytam abba a mosolygást.
Biztos nem tudom kimondani újra. Úristen egy beszari vagyok... nem értem mitől félek, hiszen már...már...

- Aranyos vagy amikor zavarba jössz. – nevetett majd magához ölelt.
Persze...
Sóhajtottam egyet majd átkaroltam és a lelkemet elöntötte a boldogság, a béke.

Aztán...

Valami nem stimmel!
Kinyitottam a szemeimet, majd elengedtem Yesung-ot és hátrébb léptem.
Basszus!
Rohanni kezdtem, majd mikor végre elértem a wc-ig fölé hajoltam és hányni kezdtem.
Hát ez egyszerűen fantasztikus!
- Jól vagy? – lépett be Yesung.

Épp most okádom ki a lelkem, szerinted?!
- Persze. – intettem le anélkül, hogy ránéztem volna. – Biztos valami rosszat ettem. – kapkodtam levegő után a wc fölött.
- Elvigyelek az orvoshoz? – kezdte simogatni a hátam.
- Nem kell. – mondtam halkan.
Rég éreztem magam ilyen ramatyul...Úgy érzem, mindjárt meghalok.
Lassan felálltam, majd átbotorkáltam a mosdókagylóhoz és megmostam az arcom.

- Biztos jól vagy? – kérdezte Yesung, majd mikor belenéztem a tükörbe az aggódó tekintetével találkoztam.
- Igen. – töröltem meg az arcom.
- Veszek neked valami gyógyszert rendben? – mutatott az ajtóra.
- Oké. Az jó lenne... – bólintottam fáradtan.
- Mindjárt jövök, addig feküdj le. – mondta majd felkapta a telefonját és a tárcáját és kirohant a házból.
Lassan a kezemmel a falat támasztva átsétáltam a szobámba majd leültem az ágyra és a hasam kezdtem fogni miközben fájdalmas sóhajok hagyták el a számat.
Mégis mitől? Aish... Mit is ettem ma? Vagy talán beteg vagyok? Beteg....
Felkaptam a fejem és a sápadt arcom még fehérebb lett.
Beteg a lótúrót!
Kihúztam a fiókom, majd elővettem a kis füzetem és lapozni kezdtem. 
Késik...
Sóhajtottam, majd visszatettem a füzetem a helyére.
- A francba. – dünnyögtem könnyes szemekkel.
Most már szinte biztos...
A fejemhez kaptam és próbáltam nyugodt maradni.
Akkor tértem csak magamhoz mikor hallottam, ahogy bevágódik a bejárati ajtó. Megráztam a fejem, majd lassan felálltam az ágyról miközben még mindig a hasamat fogtam.
Mi van ha...
- Nicole! – hallottam Yesung hangját.
Ha...
- Jobban vagy? – lépett be a szobába, kezében a gyógyszerrel.
Ha...

- Ettől biztos jobban leszel. – mosolygott, miközben felém tartott.
Ha, Kyuhyun az apa?
- Baj van? – nézett rám furcsán.
- S-semmi. – ráztam meg a fejem.
- Tessék. – nyomta a kezembe a gyógyszert.
- Köszi. – erőltettem magamra egy mosolyt.
Nem vehetem be. Lehet ártok vele a gyereknek...
Sóhajtottam egyet majd visszabattyogtam az ágyamhoz.

- Kell még valami? – kérdezte aggódóan.
- Nem. Kösz mindent. – mosolyogtam rá majd ledőltem és magamra húztam a takarót.

A fenébe...


Átaludtam az egész napot, majd kora reggel mikor megébredtem, Yesung már nem volt sehol. Gyorsan összeszedtem magam, majd indultam is a kórház felé.
Végül megbizonyosodhattam róla.
Terhes vagyok.
Viszont egy valami megnyugtatott. Legalább annyira biztos lehettem benne, hogy nem Kyuhyun az apa, mint abba, hogy terhes vagyok.
Ha Kyuhyun-tól lenne a gyerek, már sokkal előbb jelentkeztek volna a tünetek.
Yesung, vajon boldog vagy mérges leszel, mikor megmondom: apa leszel.
Hinni akarok. Hinni abban, hogy fontos vagyok számodra, ahogy te nekem, és hogy nem hagysz el minket...



2 hét után se sikerült összeszednem a bátorságom ahhoz, hogy megmondjam Yesung-nak, hogy terhes vagyok. Gyáva vagyok. Nagyon gyáva.
Félek, hogy dühös lesz, szomorú. Félek, hogy elküldd, megutál, vagy arra kér, hogy vetessem el a gyereket.
Felkaptam a fejem mikor Yesung telefonja szólni kezdett. Az utóbbi időben folyton szól a telefonja, de sose veszi fel.
- Miért nem veszed fel? – néztem a nappaliba ácsorgó Yesung-ra miközben én a kanapén ültem.

- Mert nem fontos. – mosolyodott el, majd leült mellém és magához ölelt.
Itt az idő... Most vagy soha.
- Yesung.

- Hm?
Nagy levegőt vettem majd elengedtem és a szemébe néztem.
- Én..Én..-kezdtem egyre nagyobb lendülettel mikor megszólalt a csengő.
Ki a...?! Megyek és megölöm magam, ilyen nincs!
- Kinyitod? – ültem távolabb miközben egy hajszál választott el attól, hogy agyvérzés kapjak.
- Persze. – nézett rám furcsán, majd felállt és kinyitotta az ajtót.

- Miért nem veszed fel a telefont?! – hallottam Sora felháborodott hangját.
Yesung sóhajtott egyet majd be akarta csukni az ajtót, de az megakadt.
Értetlen arckifejezéssel figyeltem, hogy mi történik.
- Menj el, jó? – mondta halkan Yesung.

- Nem mehetek. beszélnünk kell! – mondta Sora.
Mi a fene?
Rossz előérzetem támadt és fájni kezdett a fejem Sora hangjától.
- Nincs miről beszélnünk! – mondta Yesung majd újra be akarta csukni az ajtót.
Felálltam a kanapéról, hogy odamenjek, de épp, hogy felálltam láttam, Sora megint megtámasztotta az ajtót és dühös, kétségbeesett pillantásokat vetett Yesung-ra.


- Terhes vagyok. – jelentette ki Sora.


3 megjegyzés:

  1. Most ne már!!
    Sora remélem csak hazudik >.<
    Nicole drága több önbizalmat!
    Kár, hogy rövid...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. önbizalom meg Nicole: hírből sem ismerik egymást XDD

      Törlés
  2. Tudtam én hogy az én Yeye-m egy kanegér *o* ♥

    VálaszTörlés